F.A.Q.

1: Wanneer kan ik mij verzending verwachten?
Wij proberen je verzending altijd binnen 3 werkdagen bij je af te leveren, mocht dit niet mogelijk zijn zullen wij je berichten.

2: Kan ik het artikel retourneren indien ik er niet tevreden mee ben?
Tuurlijk kan dat! Wij snappen heel goed dat een horloge kiezen een persoonlijke keuze is! je kunt tot 14 dagen je bestelling terugsturen, wij zullen na het controleren van je bestelling binnen een dag het geld terug storten.

Zie voor meer informatie ons retourbeleid: https://www.debesteuurwerken.nl/retourbeleid/

3: Is het veilig om artikelen te versturen?
Jazeker, al raden wij altijd aan om voor verzekerde verzending te kiezen, bij schade wordt dit door ons vergoed.
Bij normale verzending ligt het verzend risico bij de koper.

4: Hoe gaat het met garantie?
Je meld je product via je account aan voor retour met een kleine samenvatting van het probleem en verzend hem naar het aangegeven adres. Zodra wij hebben geconstateerd dat het een technisch mankement is welke NIET te wijten is aan misbruik zullen wij een nieuw exemplaar aanbieden of de defecte aanbieden ter reparatie.

5: Wat hebben jullie te bieden tegen over andere aanbieders?
Bij ons bestellen betekent het beste voor je geld krijgen.
Wij verkopen alleen maar horloges waarvan wij zeker zijn dat klanten hier tevreden mee zijn, wij namelijk zelf ook.
Wij proberen ook altijd de laagste prijs te bieden, bepaalde modellen hebben helaas een afname aantal waardoor we dit niet altijd kunnen borgen.